Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампон двигател - щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
      На планката от към купето се прави реглажа
      Погледни цитата в моя пост номер 22 .Първо пишеш,че се регулира от към двигателя после си сменил от към купето !Мислеше ли,че няма те хвана...знаех,че говориш празни приказки.Научкваш май !!!
      Last edited by eproHD; d.m.y г., 16:47.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #33
        Ееееее Вова,хванаха те.Кът ти викам ти дам от моя БОБ да познаваш,ти не на леща ша гледаш.
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          Погледни цитата в моя пост номер 22 .Първо пишеш,че се регулира от към двигателя после си сменил от към купето !Мислеше ли,че няма те хвана...знаех,че говориш празни приказки.Научкваш май !!!
          Признавам, хвана ме !
          Успех динометричните глупости !
          Не можете да си завиете болтовете на джантите тръгнали сте динометрични ключове да ползвате
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Както каза Тонов, където има вътрешна резба в алуминий е добре да се стяга на предписаното усилие. А така също и когато трябва да се стяга еднакво, като например - главата на мотора.
            За всичко останало, ако нямаш усет, всякакъв инструмент ти е излишен.
            И какъв е смисъла да преписваш мненията на другите, след като веднъж вече е казано?
            За справка виж постове номер 6 и 15
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:20.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              И какъв е смисъла да преписваш мненията на другите, след като веднъж вече е казано?
              Да затвърди общото мнение, че ако са ти заврени ръцете в г..а, и ключ от НАСА да ти дадат, пак ще оплескаш нещо!

              П.С. и на мен това с динамометричните ключове ми идва в повече. До сега на толкова коли съм затягал болтове, как пък един не съм успял да скъсам или да превъртя резба. Даже и маслото като си сменям, на 2 месеца по веднъж, резбата на пробката е още цяла а и не капе...
              Last edited by pesho_kj; d.m.y г., 08:20.
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #37
                Ако човек е идиот може да скъса всяка резба, дори с динамометричен ключ. Ако си разбира от работата може да стегне и главата на двигателя без ключ и всичко да е наред.
                Пробката на картера например, ако е почнала да се поврежда с динамометричния ще я скъсаш като приложиш необходимото усилие, но ако я стегнеш внимателно на ръка ще стане.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:43.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  Както казах преди ключа го взех основно за джантите.После си викам,че ми се губят Nm до 40 и си взех и малък.Имам възможност взел съм си не виждам нищо лошо !Глава на двигател няма да правя...но по дребни ремонти по колата да.Примерно да си сменя накладките.Тук е редно да спомена ,че си взех и инструмент за връщане на спирачния цилиндър.Сега да спомена и за налягането на гумите...ами и за тях си взех уредче.Не искам да ви изглежда все едно ,че се хваля но много ще си мислят точно това както и да е.Първоначално въпроса ми беше за този тампон на двигателя.Каквото ми трябваше си намерих.Ако някой има да допълни нещо специфично за този тампон да пише...А това,че някой ако е идиот ще скъса резбата и дали трябва усет да стегнеш един болт са други теми !
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    И какъв е смисъла да преписваш мненията на другите, след като веднъж вече е казано?
                    За справка виж постове номер 6 и 15

                    Другият път, като реша да пиша нещо, първо ще поискам разрешение от теб.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Другият път, като реша да пиша нещо, първо ще поискам разрешение от теб.
                      Пази се от тъмната страна- от гняв, от страх, от агресивност.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                        Напротив не говори глупости.Ако се стегне примерно по малко има опасност тампона да не изпълнява своето предназначение ! А всички знаят ако има проблем с този тампон какво прави двигателя тресе
                        Директно ще ти го кажа - говориш глупости.
                        Наличието на този тампон, особено чисто нов и не оригинален, е предпоставка за тресене на двигателя и предаването на вибрацията по цялото купе.
                        Когато тази щанга я няма, тогава и вибрациите са най-малки.
                        И този тампон не служи въобще за обиране на вибрация, а работата му е съвсем друга.
                        Палил ли си двигателя без въпросния тампон?
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #42
                          Това, че ако го стегнеш прекалено и нямало да си изпълнява функциите не е вярно. Ти стягаш втулката около която е гумата и колкото и да стягаш, гумата не стои под напрежение и си изпълнява функциите.
                          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                          ex Alfa 156 1,9 JTD
                          ex Alfa 75 1,8

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                            Това, че ако го стегнеш прекалено и нямало да си изпълнява функциите не е вярно. Ти стягаш втулката около която е гумата и колкото и да стягаш, гумата не стои под напрежение и си изпълнява функциите.
                            Ако се отнася до мен написал съм ако се стегне по малко болтовете..а не ако се стегнат повече !

                            ---------- Post added at 13:48 ---------- Previous post was at 13:40 ----------

                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Директно ще ти го кажа - говориш глупости.
                            Наличието на този тампон, особено чисто нов и не оригинален, е предпоставка за тресене на двигателя и предаването на вибрацията по цялото купе.
                            Когато тази щанга я няма, тогава и вибрациите са най-малки.
                            И този тампон не служи въобще за обиране на вибрация, а работата му е съвсем друга.
                            Палил ли си двигателя без въпросния тампон?
                            Ами ти сам казваш тресеее и предава вибрациите към купето.Не не съм палил и не мисля да паля така.Мисля,че този тампон поддръжа/държи двигателя/да не ходи напред назад
                            Аз не знам толкова ,мога и да греша !
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Сега неразбрах от въпросната щангичка тресе ли или не ако да кога тресе и на кой мотори 8V или 16V единият е по тежък и мощен
                              Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                              0w40 Shell Helix Ultra

                              Comment


                              • #45
                                Колега @BО разясни ни за тампона за какво служи.
                                Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 16:33.
                                Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                                0w40 Shell Helix Ultra

                                Comment

                                Working...
                                X